Co je optimalizace?
SEO je zkratka z anglického sousloví Search Engine Optimization. V češtiny je tovolým překladem optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace stránek je komplexnější službou.
Výraz SEO optimalizace spadá do oblasti optimalizace stránek, ale je to často pouze velmi používaná fráze. Stránky mají cíl, přivést vám relevantní návštěvníky, kteří následně provedou nákup. Proto byly stránky vytvořeny.
Do optimalizace spadá mnoho činností, které provádíme již v průběhu tvorby stránek. Obecně je to tvorba stránek takovým způsobem, aby web mohl být roboty vyhledávačů snadno procházen a zařazován na přední místo v seznamu. S dobře optimalizovanou stránkou, také přichází přední pozice v nich. Nedílnou součástí optimalizace webu je také tvorba jejího obsahu. Důležité je pak provázání s dalšími weby a získání zpětných odkazů z jiných, tématicky příbuzných stránek, třeba i konkurenčních. Optimalizace tedy není nikdy konečný stav, ale dlouhodobě vykonávaný proces, po celou dobu životního cyklu stránek.
Proč je optimalizace pro vyhledávače důležitá? Z vyhledávačů přichází na webové stránky, dle průzkumů, téměř polovinu všech návštěv.
Jaké služby nabízíme?
- registrace do bezplatných katalogů i placených katalogů vašich stránek
- tvorba vzájemných výměných odkazů dle vaší profese vašimi stránkami
- zápis služeb stránek firmy do inzertních serverů
- validita kódu webových stránek a oprava
- pěkné URL na vaše webové stránky
- optimalizace na vyhledávací výrazy dle přání
- seo optimalizace pro roboty
Jak registrovat do bezplatných katalogů i placených katalogů?
Provádíme ručně. Zhodnotíme zaměření firmy a vybereme katalogy, které firmě přinesou větší návštěvnost stránek a lepší dohledatelnost webové prezentace vyhledáváči jako je Seznam nebo Google. poku je katalog placený, konzultujeme s majitelem stránek cenu. Většinou je cena výhodnější od nás, pokud se nám podaří nasmlouvat množstevní sleva.
Jak na kvalitní vzájemné výměné odkazy dle vaší profese?
Výměnný odkaz musí mít váhu, aby byl přínosem pro webovou prezentaci. Musí to být doména dobře hledatelná a váš odkaz musí být umístěn na stránce navštěvované. Pokud se odkaz umístí na stránku firmy z vaší profese, pak je z výměnného odkazu silnější nástroj pro indexaci domény. Je pak zobrazovaná na předních místech vyhledácači jako je Seznam nebo Google.
Proč vytvářet zápisy služeb firmy do inzertních serverů?
Čím více vyhledávacích a reklamních serverů má zápis s odkazem na vaše stránky, tím lépe se indexuje vaše doména a pak se také lépe zobrazuje ve vyhledávačích jako je například Seznam nebo Google. U některých zápisů je možnost popisu oboru firmy a zveřejnit logo, nebo fotografie firmy.
Je nutná validita kódu webové prezentace a dělat opravu validace?
Vaše stránky prověříme nástrojem validator.w3.org a odstaníme chyby ve zdrojovém kódu stránek, ten je pak čitelný pro vyhledávací roboty. Chybný kód roboti vyřadí a nečtou, protože ho nepřečtou a nedozví se co vlastně na stránkách nabízíte. Pokud je kód validní, doména se snadněji zainndexuje a po té je zobrazována na přednějších pozicích ve vyhledávačích jako je například Seznam nebo Google.
Proč pěkné URL na vaší webové stránce?
Vašim stránkám, každé zvlášť, dáme název takový, podle kterého chcete být hledaní na vebu. Například poradce pro zdravou výživu se specializací na výživu ve sportu nutrioptimal.cz Každá stránka je pojmenována v url stránky dle jejího obdsahu a vidíte její nazev v adresním řádku prohlížeče. Například www.nutrioptimal.cz/pokrmy_pro_sportovce je umístěna kuchařka pokrmů. Každá stránka má takzvanou pěknou URL a je opět lépe hledaná Seznamem nebo Googlem a také navštěvovaná. V adresním řádku se zobrazuje doména i s názvem stránky a stránky jsou přehledné, říká se tomu link.
Optimalizace na vyhledávací výraz dle přání
Majitel webových stránek, při zadávání webové prezentace, by si měl ujasnit na jaká slova chce být vyhledán na Seznamu nebo Google. Preferovat by měl 2 až 3 slova a těmi teké nešetřit v textech pro svoje stránky. Každá stránka má svůj obsah a také svá vyhledávací slova. Slova se také dají použít pro popisek odkazů a fotografii. Takto optimalizovaná webová stránka je pak čitelnější pro roboty při hledání a takzvaně se lépe indexuje a opět je častěji zobrazovaná vyhledávači jako je Seznam nebo Google.
Seo optimalizace pro roboty
V nabídce je vysvětlen postup seo optimalizace webu. Nástrojem jako je například seo-pruvodce projdeme vaše jednotlivé stránky a zjistíme četnost výrazů, na které jste se rozhodli být hledaní například na Seznamu nebo Google. Popřípadě upravíme text dle domluvy. Součástí této analýzy je rovněž zjištění počtu zaindexovaných stránek, kontrola souboru pro roboty a sitemapa webu. Tyto soubory usnadňují robotům hledání a lépe indexují doménu a obsah stránek, ty jsou častěji zobrazované vyhledávači jako je Seznam nebo Google. První stranu na Seznamu neslibujeme, ani na Google, ale budeme se snažit, aby se stránky zobrazovaly na co nejlepším místě ve vyhledávačích dlouhodobě.